Jak stworzyć miejsce do pracy?

09:43:00 Paweł Zieliński 0 Comments




Jak stworzyć sobie miejsce do pracy?  
Po pierwsze warto sprawdzić co możemy dostać na starcie. Czy jest to biurko, cały pokój czy może tylko malutki stolik w rogu pokoju. Czasami warunki nie pozwalają na stawianie wielkiego biurka na środku pokoju, więc musimy się posiłkować czymś innym. Zachęcam Cię jednak do tego, by w miarę możliwości wygospodarować jak najwięcej tego miejsca. Dzięki temu będziesz mógł działać o wiele swobodniej i produktywniej.


Druga sprawa to narzędzia jakie będziemy wykorzystywali do pracy. Czy będzie to kartka papieru, notatnik i tablica korkowa, czy komputer, tablet i nowoczesny smartfon? Oczywiście możesz połączyć te wszystkie rzeczy, ale pamiętaj żeby nie nie przesadzić. Jeżeli przygotujesz sobie wszystkie narzędzia pamiętaj, by umieścić je w odpowiednim miejscu. Tablica w zasięgu wzroku, notatnik zawsze pod ręką itd. Nie ma nic bardziej irytującego, niż szukanie swoich rzeczy po całym domu w sytuacji, gdy tego najbardziej potrzebujesz. 

Poniżej znajdziesz podstawowe rzeczy, które mogą Ci pomóc 
w czasie Twojej pracy:

- przezroczyste koszulki na dokumenty
- karteczki samoprzylepne
- plastikowe pudełka (różnych rozmiarów)
- mały notatnik
- kalendarz
- białe kartki A4 i A3
- kolorowe pisaki i flamastry
- tablica korkowa
- tablica do pisania flamastrami

Trzecia sprawa to regularne sprzątanie. Jeżeli pokój w którym pracujesz będzie posprzątany, regularnie odkurzany a narzędzia do pracy zawsze na swoim miejscu Twoja efektywność będzie na bardzo wysokim poziomie. Pamiętaj, że słowo regularność to podstawa sukcesu w tej sytuacji. Im mniej do sprzątania za każdym razem, tym więcej czasu masz na działanie i realizowanie swoich celów. 

Miejsce do działania możesz stworzyć wszędzie, grunt żebyś miał pod ręką wszystko czego Ci potrzeba i by tam gdzie działasz był porządek. Im większy tym efektywniej będziesz pracował. 

Pozdrawiam Paweł Zieliński 

0 komentarze: